دانلود برنامه و بازی
وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

Close Quarters Conflict یکی از بازی های اکشن و شوتر اول شخص ساخته شده توسط کمپانی مطرح Groove Games می باشد که در سال 2007 میلادی روانه بازار شده است. داستان اصلی بازیدر مورد شرکتی خصوصی نظامی با لقب PMC است که برای حضور در کار ها و ماموریت های بزرگی کشوری اعلام آمادگی خود را به دولت اعلام می کنند و هدایت این گروه را شما بر عهده خواهید گرفت.

Close Quarters Conflict دانلود Close Quarters Conflict   بازی اختلاف

Darkrock اسم مدیرعامل این شرکت خصوصیست که او برای بستن قرارداد با دولت اقدام می کند و سکان گروه را به دست می گیرد. اصلی ترین ماموریت و هدفی که در بازی Close Quarters Conflict با آن روبرو هستید، آزادسازی گروگان های گرفته شده توسط دولت ونوزوئلاست که در بد ترین شرایط به سر می برند و با یک نقشه از پیش تعیین شده و دقیق باید به منطقه دشمن نفوذ کنید و به نوبت همه آن ها را آزاد سازید.

تدابیر امنیتی بسیار زیادی در منطقه ای که دشمنان از گروگان ها محافظت می کنند، وجود دارد و بدون داشتن استراتژی و حمله دیمی حتما شکست خواهید خورد. ابتدا نگهبانان دروازه ها را در Close Quarters Conflict به قتل برسانید تا خیالتان از بابت نفوذ به داخل راحت باشد و سپس به لایه های ابتدایی که بیش از صد ها سرباز هستند، حمله کنید و با کم ترین تلفات بهترین نتیجه را به دست آورید. برخی از افراد در گروه هستند که درجه بالایی دارند و نباید به دشمن اجازه بدهید تا آن ها را بکشند و وظیفه دفاع از این افراد بر عهده بازیکن است. گرافیک بازی Close Quarters Conflict با توجه به سال انتشار در حد نسبتا خوبی می باشد و FPS بسیار خوب و پر سرعتی در صحنه ها به کار رفته است تا هیجان افزایش پیدا کند و با جذابیت بیشتری به نبرد با دشمنان بپردازید.

حجم فایل : 327.34 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

[ شنبه 14 تير 1393 ] [ 14:48 ] [ sajad ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
امکانات وب
http://avablog.ir/panel/preview.php