دانلود برنامه و بازی
وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

Call of Duty 5 World at War نسخه پنجم و نسبتا قدیمی از سری بازی های ندای وظیفه برای PC است و در سال 2008 به دست شرکت Activision Blizzard عرضه شده است. همان طور که از پسوند بازی پیداست، داستان به طور کلی در مورد جنگ جهانی دوم و اتفاقاتیست که در این بازه زمانی رخ داده است و بسیاری از نبرد های آن زمان را با کیفیت بالایی به تصویر می شود.

COD World at War دانلود Call of Duty 5 World at War   بازی ندای وظیفه

PC | KAOS Version

کشور های ژاپن، آمریکا، شوروی و آلمان در حال جنگ با یکدیگر بر سر قدرت جهانی هستند تا در نهایت یکی از آن گروه ها به پیروزی برسد و حریف را مغلوب خود کند. ماشین آدم کشی آلمان که در تاریخ هم معروف است، به کار افتاده است و هر یک از مخالفان را به بدترین شکل ممکن به قتل می رساند تا اهداف خود را به پیش ببرد. در بازی Call of Duty 5 World at War نقش سربازان آمریکایی را ایفا می کنید که در حال جلوگیری آن هستند.

اکثریت نبرد ها در اروپای شرقی و افیانوس آرام اتفاق می افتد و تخریب پذیری محیط در زمانی که بازی منتشر شد، در بین بهترین ها قرار داشت و تحول بزرگی در صنعت بازیسازی به وجود آورد. در Call of Duty 5 World at War هدف اصلیتان رسیدن به دو نقطه مهم ار کشور های آلمان و ژاپن است که با یکدیگر متحد شده اند و علیهتان می جنگند. هوش مصنوعی دشمنان در حد بسیار زیادی پیشرفت داشت و باعث تحسین Call of Duty 5 World at War از طرف منتقدان و دوستداران سبک شوتر اول شخص شد و نمرات عالی را در کارنامه سری بازی های Call of Duty رقم زد. از اسلحه ها و تجهیزات جنگی قدیمی و کلاسیک که در زمان جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار می گرفت، می توانید برای از میان برداشتن دشمنان در بازی Call of Duty 5 World at War یاری بگیرید و یک گروه از سربازان ویژه را برای نبرد هایی که خواهید داشت، تشکیل دهید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP / Vista / 7
Processor : Intel Pentium 4 3.0GHz / AMD 64 3200
RAM : 512 MB XP / 1 GB Vista or 7
Directx : 9.0c
Graphics : 256MB Nvidia 6600GT / ATI Radeon 1600XT
Hard Drive : 4 GB free space

حجم تقریبی : 2.8 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت 1 : Direct Link

پارت 2 : Direct Link

پارت 3 : Direct Link

آموزش نصب :

تمامی پارت های دانلود شده را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های داخل پوشه Redist را هم نصب کنید.

- قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید.

سایت منتشر کننده

[ شنبه 14 تير 1393 ] [ 14:48 ] [ sajad ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
امکانات وب
http://avablog.ir/panel/preview.php