دانلود برنامه و بازی
وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

Lara Gates نام بازی جالبی در سبک اشیاء پنهان یا Hidden Object از شرکت Big Fish Games برای کامپیوتر می باشد که در سال 2010 با حجم مناسبی ساخته شده است. لارا شخصیت اصلی اینبازی است که به دنبال طلسم گمشده به معبد ها و سرزمین های مختلفی سفر می کند تا قبل از این که دیر شود و خشم معبدیان بر سرزمینشان غلبه نکند، آن را پیدا کرده و به سر جای خود بازگرداند.

Lara Gates دانلود Lara Gates   بازی طلسم گمشده

سرنخ های کوچک را در بازی Lara Gates دنبال کنید تا به نقشه های مهمی دست پیدا کنید تا راه را به شما نشان دهند و از مسیر های خطرناک، جان سالم به در ببرید و از آن ها عبور کنید. این سرنخ ها در محیط های مختلفی پنهان شده اند و برای پیدا کردن آن ها نیاز به دقت بسیار بالایی دارید تا از بین هزاران شیء موجود در صحنه، آیتم مورد نظر را پیدا کنید و در مجموعه ای که دارید، جمع آوری کنید.

داستان کوتاه ولی بسیار مناسبی هم برای Lara Gates در نظر گرفته شده است که در مورد طلسم گمشده می باشد. برای رسیدن به این قطعه باارزش می توانید از چندین راهی که پیش رویتان است، بروید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل نمایید. کاراکتر های مثبت و منفی هم در برخی از مراحل گنجانده شده اند که به جذابیت بازی می افزایند و در مواقع ضروری می توانید از آن ها برای رفع مشکلات کمک بگیرید یا با آن ها در سفر کوتاهی همراه شوید. گرافیک دو بعدی و ساده ای برای بازی Lara Gates در نظر گرفته شده است و به همراه گیم پلی خوبی که دارد، یک بازی خوب در سبک فکری است.

حجم فایل : 148.18 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

[ شنبه 14 تير 1393 ] [ 14:47 ] [ sajad ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
امکانات وب
http://avablog.ir/panel/preview.php