دانلود برنامه و بازی
وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2 دومین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز کامیون بوده که سازنده و منتشر کننده آن شرکت SCS Software برای کامپیوتر است. واقع گرایانه ترین بازی در زمینه شبیه ساز کامیون همین بازی محسوب می شود و در آن باید با کامیون هایی که در اختیارتان قرار داده می شوند به بیش از 60 شهر دنیا از جمله آلمان، بلژیک، هلند و هند سفر کنید و به زندگی مجازی خود سر و سامان دهید! در ابتدای بازی Euro Truck Simulator 2 هدایت یک کامیون کوچک و ساده را در دست می گیرید و ماموریت هایی را که به عنوان آموزش در نظر گرفته اند، به اتمام می رسانید. پس از آموزش رانندگی با کامیون ها، مقداری پول به شما داده می شود تا با آن یک کامیون جدید خریداری کرده و سفر های خود را از کشور استرالیا شروع می کنید.

برای کسب موفقیت در بازی باید در شرکت های حمل و نقل استخدام شوید و با جابجایی بار از یک شهر به شهر دیگر درآمد خوبی را به دست آورید. بیشتر کشور هایی که در بازی Euro Truck Simulator 2 به آن ها سفر خواهید کرد، اروپایی بوده و کامیون هایی که در طول بازی با آن ها آشنا خواهید شد. بزرگراه ها، خیابان ها و جاده های موجود در بازی با جزئیات کامل طراحی شدند تا حس رانندگی یک کامیون واقعی را به کاربر انتقال دهند. برای بهبود سرعت و هم چنین قدرت تحمل بار کامیونتان باید قطعات آن را به طور دستی تعویض کنید و قطعات جدید از مغازه خریداری نمایید. برای پیدا کردن مسیر در بازی Euro Truck Simulator 2 می توانید از GPS مخصوص کامیون کمک بگیرید و بدون هیچ مشکلی، بار را به نقطه مورد نظرتان برسانید. ماموریت های متععدی در طول بازی وجود دارند که با انجام آن ها، پول و امتیاز بسیار خوبی نسیبتان می شود و به یکی از بهترین رانندگان کامیون در اروپا تبدیل خواهید شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رای کسب موفقیت در بازی باید در شرکت های حمل و نقل استخدام شوید و با جابجایی بار از یک شهر به شهر دیگر درآمد خوبی را به دست آورید. بیشتر کشور هایی که در بازی Euro Truck Simulator 2 به آن ها سفر خواهید کرد، اروپایی بوده و کامیون هایی که در طول بازی با آن ها آشنا خواهید شد. بزرگراه ها، خیابان ها و جاده های موجود در بازی با جزئیات کامل طراحی شدند تا حس رانندگی یک کامیون واقعی را به کاربر انتقال دهند. برای بهبود سرعت و هم چنین قدرت تحمل بار کامیونتان باید قطعات آن را به طور دستی تعویض کنید و قطعات جدید از مغازه خریداری نمایید. برای پیدا کردن مسیر در بازی Euro Truck Simulator 2 می توانید از GPS مخصوص کامیون کمک بگیرید و بدون هیچ مشکلی، بار را به نقطه مورد نظرتان برسانید. ماموریت های متععدی در طول بازی وجود دارند که با انجام آن ها، پول و امتیاز بسیار خوبی نسیبتان می شود و به یکی از بهترین رانندگان کامیون در اروپا تبدیل خواهید شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP / Vista / 7
Processor : Core 2 Duo E4600 2.4GHz
RAM : 2 GB
Graphics : GeForce 7600 GT 256MB
Directx : 9.0c
Free Space : 1 GB of Hard disc

حجم فایل : 553 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

پس از دانلود، پوشه بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج و فایل Setup را اجرا کنید. هم چنین محتوی پوشه Update را نصب کنید.

شماره سریال نصب بازی :

7KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ

[ جمعه 6 تير 1393 ] [ 17:29 ] [ sajad ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
امکانات وب
http://avablog.ir/panel/preview.php