دانلود برنامه و بازی
وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی شبیه ساز کامیون Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2 دومین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز کامیون بوده که سازنده و منتشر کننده آن شرکت SCS Software برای کامپیوتر است. واقع گرایانه ترین بازی در زمینه شبیه ساز کامیون همین بازی محسوب می شود و در آن باید با کامیون هایی که در اختیارتان قرار داده می شوند به بیش از 60 شهر دنیا از جمله آلمان، بلژیک، هلند و هند سفر کنید و به زندگی مجازی خود سر و سامان دهید! در ابتدای بازی Euro Truck Simulator 2 هدایت یک کامیون کوچک و ساده را در دست می گیرید و ماموریت هایی را که به عنوان آموزش در نظر گرفته اند، به اتمام می رسانید. پس از آموزش رانندگی با کامیون ها، مقداری پول به شما داده می شود تا با آن یک کامیون جدید خریداری کرده و سفر های خود را از کشور استرالیا شروع می کنید.

برای کسب موفقیت در بازی باید در شرکت های حمل و نقل استخدام شوید و با جابجایی بار از یک شهر به شهر دیگر درآمد خوبی را به دست آورید. بیشتر کشور هایی که در بازی Euro Truck Simulator 2 به آن ها سفر خواهید کرد، اروپایی بوده و کامیون هایی که در طول بازی با آن ها آشنا خواهید شد. بزرگراه ها، خیابان ها و جاده های موجود در بازی با جزئیات کامل طراحی شدند تا حس رانندگی یک کامیون واقعی را به کاربر انتقال دهند. برای بهبود سرعت و هم چنین قدرت تحمل بار کامیونتان باید قطعات آن را به طور دستی تعویض کنید و قطعات جدید از مغازه خریداری نمایید. برای پیدا کردن مسیر در بازی Euro Truck Simulator 2 می توانید از GPS مخصوص کامیون کمک بگیرید و بدون هیچ مشکلی، بار را به نقطه مورد نظرتان برسانید. ماموریت های متععدی در طول بازی وجود دارند که با انجام آن ها، پول و امتیاز بسیار خوبی نسیبتان می شود و به یکی از بهترین رانندگان کامیون در اروپا تبدیل خواهید شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ جمعه 6 تير 1393 ] [ 17:29 ] [ sajad ]

دانلود بازی مکس پین Max Payne 3 برای PC

Max Payne 3 دانلود بازی مکس پین Max Payne 3 برای PC

PC | Black Box Repack

Max Payne 3 آخرین ورژن از بازی مکس پین برای کامپیوتر است که در سال 2012 توسط کمپانی بزرگ Rockstar Games عرضه شده است و تحول گرافیکی در آن دیده می شود. داستان بازی درست بعد از 12 سال دوری شخصیت اصلی از جنایات و در شهری به نام São Paulo واقع در کشور برزیل روایت می شود، جایی که خشونت و ظلم بیداد می کند و خلافکاران قدرت منطقه را به طور کامل به دست گرفته اند و مردم بیگناه را آزار می دهند. مکس دیگر بازنشته شده است و آن نیرو و قدرت قدیم را ندارد ولی برای آرامش هم که شده به میدان نبرد باز می گردد تا باند خلافکاران را متلاشی کند. در بازی Max Payne 3 بیشتر سعی سازندگان بر این بوده تا فضای نو آورانه ای را به آن ببشخند و بدبختی و بیچارگی مردم ساکن این شهر با به رخ بازیکن بکشند.

مکس در این مدتی که از خلافکاران دور بوده است، به مشروب خواری و قمار بازی روی آورده است ولی تصمیم جدی می گیرد که همه انرژی اش را صرف کار جدیدش کند. در Max Payne 3 به عنوان محافظ و تا حدی مامور مخفی برای یکی از شخصیت های بزرگ برزیل کار می کنید و ماموریت های مختلفی از سمت او به شخصیت داده می شوند. در این نسخه از بازی ویژگی Open World بودن تا حدودی حذف شده است و اتفاقات بازی در محدودی خاصی رخ می دهند ولی این به معنی یکنواختی و خسته کننده بودن گیم پلی بازی نیست، بلکه هوش مصعنوعی و عکس العمل دشمنان تا حد بسیار زیادی افزایش یافته اند و به همین خاطر نیز کاربر در قالب مراحل از پیش تعیین شده به سمت جلو حرکت می کند. البته در بازی Max Payne 3 اتفاقات غیر منتظره هر چند لحظه یک بار اتفاق می افتند و باعث به چالش کشیدن کاربر در طول هر یک از مراحل جذاب بازی می شوند.

dvd دانلود بازی مکس پین Max Payne 3 برای PCنسخه کامل ( Reloaded ) این بازی رادر فالب چهار DVD-9 به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 9800 تومان سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ جمعه 6 تير 1393 ] [ 17:27 ] [ sajad ]

دانلود بازی مرد عنکبوتی The Amazing Spider-Man 2

The Amazing Spider Man 2 دانلود بازی مرد عنکبوتی The Amazing Spider Man 2

PC | Black Box Repack

The Amazing Spider-Man 2 دومین نسخه از عنوان Open-World و جهان باز مرد عنکبوتی برای PC و چند کنسول دیگر است که در 2014 به دست Activison منتشر شده است. Sam Riegel باری دیگر در این نسخه از بازی بازگشته است تا ناجی مردم شهر در نقش مردم عنکبوتی باشد و دشمنانی را که جدیدا پا به عرصه ظلم و تاریکی گذاشته اند، نابود سازد. البته Peter Parker نیز در داستان بازی حضور دارد و نقش به سزایی را در رسیدن شما به موفقیت ایفا می کند و در مراحل زیادی یاری می رساند. شرکت سازنده اعلام کرده است که تاراندازی عنکبوتی و نحوه مبارزه با دشمنان بازی The Amazing Spider-Man 2 بهبود چشم گیری نسبت به قبل داشته است و گشت و گذار در بالای شهر بزرگ New York و سیستم مبارزات لذت خیلی زیادی را نسبت به ورژن اول بازی به کاربر منتقل می سازد.

ماموریت ها در این بازی به دو دسته فرعی و اصلی تقسیم بنده شده اند و قسمت اصلی بخشیست که داستان بازی بر اساس آن روایت می شود ولی ماموریت های فرعی به طور دلخواه انجام می پذیرند و برای هر کدام پاداشی در نظر گرفته شده است. Hero or Menace سیستم جدیدیست که در The Amazing Spider-Man 2 طراحی شده است و به هر میزانی که دشمنان را در سطح شهر نابود کنید، به همان مقدار نیز باعث افتخار مردم خواهید شد و به نام قهرمان شناخته می شوید. هم چنین امکان Upgrade کردن کاراکتر مرد عنکبوتی به مرور زمان و با کسب امتیاز وجود دارد و می توانید آیتم های جدیدی را همانند لباس خریداری و از آن ها استفاده کنید. در بازی The Amazing Spider-Man 2 شاهد گرافیک خیره کننده یا نسل هشتمی نیستیم و تغییرات نسبتا زیادی بر روی گرافیک ایجاد نشده است، بلکه تمرکز سازندگان بر روی گیم پلی و نحوه روایت داستان بازیست.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ جمعه 6 تير 1393 ] [ 17:26 ] [ sajad ]

دانلود بازی نمونه اولیه Prototype 2 برای PC

Prototype 2 دانلود بازی نمونه اولیه Prototype 2 برای PC

PC | Black Box Repack

Prototype 2 دومین نسخه از بازی پروتوتایپ یا نمونه اولیه برای PC است که در سال 2009 به دست Activision عرضه شده است و تغییرات زیادی را در آن شاهد هستیم. البته سازنده آن استودیو بازیسازی Radical Entertainment که در آن زمان چندان شناخته نبود و به کمک شرکت منتشر کننده به موفقیت های زیادی دست یافت. سبک اصلی این بازی، Open-World یا همان جهان باز است که در آن کاربر به طور دلخواه می تواند به هر بخشی از نقشه که اراده کند، در کم تر از چند ثانیه برسد. با وجود این که داستان و ماموریت های جالبی برای بازی Prototype 2 طراحی شده اند، ماموریت های فرعی مختلفی نیز ساخته شده اند که انجام آن ها بر عهده خود کاربر است و پاداش خوبی برای اتمام این بخش ها داده می شود، هر چند در بخش داستانی بازی قرار ندارند.

شخصیت اصلی و فردی که کنترل آن را بر عهده دارید، Sgt.James Heller نام دارد که در نسخه قبلی بازی با آن همراه بوده اید. در نسخه قبلی Prototype 2 کاراکتری به نام Alex Mercer خرابی های بسیاری در مناطق مختلف شهر به وجود آورد و نتوانستید جلوی او را بگیرید. در این ورژن برای گرفتن انتقام خود را آماده می کنید تا در شهر بزرگ نیویورک که New York Zero لقب گرفته است، نبرد های سختی را با او داشته باشید. علاوه بر این شخصیت، دشمنان دیگری در این نسخه از بازی پدیدار شده اند که قدرت ها ماورای زمینی دارند و یک انسان معمولی محسوب نمی شوند. طبق معمول در بازی Prototype 2 نیرو ها و مامور های پلیس به دنبال دستگیری شما هستند و باید با آن ها نیز مقابله کنید. این بازی در سال انتشار توانست متای نسبتا خوب 80/10 را از آن خود بکند. البته موفقیت نسخه اول را به دست نیاورد ولی در نوع خود یک پیشرفت باری بازی محسوب می شد.


ادامه مطلب
[ جمعه 6 تير 1393 ] [ 17:26 ] [ sajad ]

دانلود Killer Is Dead – بازی قاتل مرده

Killer Is Dead یکی دیگر از بازی های جدید شرکت Kadokawa Games در سبک اکشن و Hack and Slash برای کامپیوتر است که در سال 2014 میلادی روانه بازار شده است. حال هوای این بازی همگان را به یاد عنوان معروف Killer7 می اندازد، اثری که هنوز هم از آن به خوبی یاد می شود و توانست در سال انتشارش بین برترین ها قرار بگیرد.

Killer Is Dead دانلود Killer Is Dead   بازی قاتل مرده

PC | Black Box Repack

Mondo Zappa شخصیتی است که در این نسخه از بازی با او همراه می شوید تا بیگانگانی را که برای تسخیر سیاره زمین آمده اند، به طور کلی از بین ببرید تا هیچ اثری از آن ها باقی نماند. افرادی که از سیارات دیگر به زمین آمده اند، قدرت های فرازمینی دارند که مقابله با آن ها کار بسیار دشواریست و کم تر کسی می تواند با سلاح های فوق پیشرفته مانع آن ها شود. اما جالب اینجاست که در بازی Killer Is Dead مهم ترین سلاحی که در دست می گیرید، شمشیر است و به ندرت از اسلحه های نسبتا پیشرفته استفاده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ جمعه 6 تير 1393 ] [ 17:25 ] [ sajad ]

دانلود Bully Scholarship Edition – بازی بی قانونی

Bully Scholarship Edition یکی از شاهکار های کمپانی Rockstar Games برای PC در سبک Open-World است که هم اکنون نسخه دوم این بازی نیز در دست ساخت می باشد. داستان بازی در مورد پسری به نام James Hopkins است که با مادرش زندگی می کند اما اتفاقاتی که در زندگی خانوادگیش رخ می دهد، باعث تغییر مسیر زندگی و هم چنین شرارت او می شوند.

Bully Scholarship دانلود Bully Scholarship Edition   بازی بی قانونی

PC | Full Version

مادر شخصیت اصلی بازی با مردی ازدواج می کند و شما را به یک مدرسه شبانه روزی بسیار سخت گیری می برد تا در مدت ماه عسلش، در آن جا مشغول به تحصیل شوید. در ابتدای بازی Bully Scholarship Edition همه چیز عادی و بسیار خوب به نظر می رسد و مدیر مدرسه هم برای استقبال به جلوی مدرسه می آید و شما را تا اتاق مدیریت همراهی می کند. اما همه چیز بعد از این که مادرتان از مدرسه خارج می شود، تغییر می یابد.


ادامه مطلب
[ جمعه 6 تير 1393 ] [ 17:24 ] [ sajad ]

دانلود Murdered Soul Suspect – بازی مقتول

Murdered Soul Suspect یکی از بازی های شرکت معروف Square Enix در سبک اکشن و مخفی کاری برای PC است که داستان شخصی به نام Ronan O’Connor را روایت می کند. اتفاقات مرموز و عجیب بازی از جایی آغاز می شوند که این شخصیت به طور نامعلومی از پنجره یک اتفاق به سمت پایین پرت می شود و جان خود را از دست می دهد و در همین حال روحش از بدنش جدا می شود.

Murdered Soul Suspect دانلود Murdered Soul Suspect   بازی مقتول

PC | KAOS Version

بلافاصله که روح رونان شاهد مرگ جسمش می شود، اتفاقات عجیب تری هم پشت سر آن رخ می دهند که ریشه این اتفاقات نامعلوم هستند و از همان ابتدا فکرش را درگیر خود می کنند. در طول بازی Murdered Soul Suspect باید به این کاراکتر که قبلا کاراگاه حرفه ای و خبره ای در این زمینه بوده است، کمک کنید تا عوامل قتل خود را در قالب یک روح پیدا کند و از این افراد نامعلوم به شدت انتقام مرگش را بگیرد.


ادامه مطلب
[ جمعه 6 تير 1393 ] [ 17:23 ] [ sajad ]

دانلود Transformers RotDS – بازی تبدیل شوندگان

Transformers RotDS یکی از بازی های جدید شرکت Activision از سری تبدیل شوندگان برای PC می باشد و در سال 2014 بر اساس فیلمی از Michael Bay منتشر شده است. در این نسخه از بازیهم دو گروه Autobots و Decepticons طبق معمول با یکدیگر در حال جنگ هستند اما این بار قضیه خیلی پیچیده تر از قبل شده است و هر یک از آن ها برای برتری در سیاره زمین تلاش می کنند.

Transformers RotDS دانلود Transformers RotDS   بازی تبدیل شوندگان

PC | Black Box Repack

در یکی از مناطق دور افتاده، عتیقه ای به نام the Dark Spark پیدا شده است و اگر گروه Decepticons به آن دست پیدا کند، قدرت فوق العاده زیادی برای تصاحب زمین پیدا می کند و هیچ کسی نمی تواند جلودارشان باشد. در ابتدای بازی Transformers RotDS برای مقابله با دشمنان به مبارزه مشغول می شوید و تا حدودی موفق ظاهر خواهید شد ولی به طور ناگهانی فردی با نام the Bounty Hunter با زیرکی عتیقه را به دست می آورد و به سرعت منطقه را ترک می نماید.


ادامه مطلب
[ جمعه 6 تير 1393 ] [ 17:21 ] [ sajad ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
امکانات وب
http://avablog.ir/panel/preview.php