دانلود برنامه و بازی
وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

دانلود Tomb Raider Anniversary – بازی تام رایدر

Tomb Raider Anniversary یکی از بهترین نسخه از سری بازی های تام رایدر در سبک ماجرایی و اکشن می باشد و در سال 2007 توسط Eidos Interactive منتشر شده است. داستان این ورژن از بازی به سال 1945 میلادی و به شهر New Mexico بر می گردید، زمانی که Lara Croft ماموریت می گیرید تا جواهر ارزشمندی را به نام the Scion پیدا کند و تحویل مرکزی دهد که در آن جا مشغول به کار است.

Tomb Raider Anniversary دانلود Tomb Raider Anniversary   بازی تام رایدر

اما به همین راحتی نیست که بدون مشقت و سختی به این شیء ارزشمند دست پیدا کنید و سپس از ماموریت برگردید. برای شروع ماجراجویی در بازی Tomb Raider Anniversary ابتدا نیاز به تجهیزات اولیه همانند طناب و یک سلاح سر دارید تا مسیر را بدون مشکل طی کنید و هر موجود یا انسانی که قصد مقابله با شما را داشته باشد، از میان بردارید و به قتل برسانید.


ادامه مطلب
[ پنجشنبه 5 تير 1393 ] [ 21:07 ] [ sajad ]

دانلود GRID Autosport – بازی گرید

GRID Autosport ورژن سوم از مجموعه بازی گرید برای کنسول های نسل هفتمی و PC از Codemasters می باشد و باری دیگر به دنیای ماشین های مسابقه ای بازگشته است. سرعت و شتاب تنها چیزیست که در طول بازی به شدت احساس خواهید کرد و با انتخاب یکی از اتومبیل های حرفه ای، خود را برای مسابقات بهتر و کسب مقام های قهرمانی آماده می کنید.

GRID Autosport دانلود GRID Autosport   بازی گرید

PC | Black Box Repack

دو نسخه قبلی با درخشش بسیاری که داشته است، طرفداران زیادی را برای GRID Autosport جمع آوری کرده اند و می توان گفت که این نسخه از بازی توانسته انتظارات را تا حدودی بر آورده کند. مهم ترین تفاوتی که مشاهده می شود، اضافه شدن بیش از پنج Game Mode به آن است و بازیکنان را به طور کامل در دنیای ماشین های فوق حرفه ای و حتی فرمول یک غرق می کند.


ادامه مطلب
[ پنجشنبه 5 تير 1393 ] [ 21:06 ] [ sajad ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
امکانات وب
http://avablog.ir/panel/preview.php