دانلود برنامه و بازی
وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
لینک دوستان
پيوندهای روزانه

امروز در سایت دانلود ها نسخه جدید بازی معروف Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود ها تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نکته جالب توجه در مورد این بازی اندرویدی گرافیک بالا بوده که لذت خاصی به بازی کننده می بخشد . در این بازی لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا ، لیگ و … گنجانده شده که می توانید از آن ها لذت ببرید . همچنین در این بازی مانند نسخه کامپیوتری آن قادر خواهید بود رنگ لباس تیم خود را انتخاب کنید و یا سیستم تیم خود را مدیریت نمایید . تیم دانلود ها دریافت این بازی را به دارندگان گوشی های اندروید پیشنهاد می کند .

Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید

Pro Evolution Soccer 2011 small 01 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید Pro Evolution Soccer 2011 small 02 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید

source بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید توضیحات : برای نصب این بازی ابتدا فایل اصلی بازی که حجم آن ۱٫۱۳ مگابایت است را دریافت کرده و در گوشی خود نصب نمایید . سپس فایل های SD بازی را که حجمی حدود ۵۵ مگابایت دارد را دریافت نموده و از حالت فشرده خارج نمایید . و پوشه ی “ us.konami.pes2011 ” که در فایلی که از حالت فشرده خارج نموده اید وجود دارد را در مسیر زیر در گوشی خود کپی نمایید :

/sdcard/Android/data/us.konami.pes2011

پس از کپی می توانید بازی را اجرا نمایید .

password بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندرویدپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید لینک دانلود – 1.13 مگابایت

download بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید لینک دانلود فایل sd بازی – ۵۵٫۳۴ مگابایت


[ جمعه 27 تير 1393 ] [ 15:28 ] [ sajad ]

دانلود Lifeless Planet – بازی سیاره بدون زندگی

Lifeless Planet عنوان یکی از بازی های منتشر شده توسط شرکت KISS Ltd برای PC در سبک ماجراییست که داستان یک فضانورد را در سیاره ای ناشناخته روایت می کند. جمعی از دانشمندان در این بازی برای کشف یک سیاره جدید، سفر بسیار سختی را آغاز می کنند تا اکتشافات خود را بر روی آن با قدرت بیشتری ادامه دهند و اطلاعات مهم و باارزشی را از آن به دست آورند.

Lifeless Planet دانلود Lifeless Planet   بازی سیاره بدون زندگی

اما غافل از این که یکی از دانشمندان بر اثر انحدام سفینه فضایی از سیاره دیگری سر در می آورد و هدایت او را در بازی Lifeless Planet شما به عهده خواهید گرفت. پس از گشت و گذار با لباس مخصوصی که به تن دارید، این سیاره را تا حدودی شناسایی می کنید و تصمیم می گیرید تا به تنهایی عوامل زندگی و طبیعی را که در آن وجود دارند، کشف کنید تا بلکه دوستانتان با جستجو به شما برسند و سیگنالی به مرکز ارسال کنید.


ادامه مطلب
[ دوشنبه 2 تير 1393 ] [ 17:17 ] [ sajad ]

Xwars

Gamgos

Khanwars

——————————————

تراوین اسپید

دانلود Plague Inc – بازی پخش ویروس اندروید

Plague Inc بازی خلاقانه ای در سبک شبیه سازی از استودیویی به نام Ndemic Creations ساخته شده و انتشار آن را وبسایت Miniclip برای اندروید بر عهده گرفته است. برای جلوگیری از عملکرد مغز و سایر اعضای بدن انسان ها در این بازی ویروسی طراحی شده است که وظیفه کارگزاری آن در قسمت های مختلفی از کامپیوتر ها و سیستم های اطلاعاتی انسان بر دوش شماست.

Plague Inc دانلود Plague Inc   بازی پخش ویروس اندروید

این ویروس را در بازی Plague Inc چنان گسترش دهید تا در کم ترین زمان ممکن باعث به وجود آمدن اختلال در کار افراد شود و قدرت تفکر آن ها را به کنترل خود بگیرید. این عنوان ساده در حال حاضر بیشتر از 50 ملیون بار از Googleplay دانلود شده است و در چندین کشور دنیا در بین بهترین عنوان های منتشر شده برای سیستم عامل Android به حساب می آید، هر چند دارای ظاهری ساده می باشد، ولی پیچیدگی خاص خود را در بخش گیم پلی دارد.

نویسنده : مدیریت سایت موضوع : آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید
4 نظر

دانلود Cities in Motion 2 – بازی حرکت شهری

Cities in Motion 2 یک بازی استراتژیک منتشر شده در 2014 توسط Paradox Interactive برای PC است و در آن مدیریت راه های حمل و نقل شهری را بر عهده می گیرید. در طول این بازی به عنوان یک مهندس واقعی عمل می کنید، به طوری که راه های مختلفی حمل و نقل های بین دو شهر و حتی داخل یک شهر بستگی به ایده پردازی های شما در این زمینه دارد.

Cities in Motion 2 دانلود Cities in Motion 2   بازی حرکت شهری

سیستم حرکتی در بازی Cities in Motion 2 بسیار پیچیده تر از آن چیزیست که به فکرتان می رسد، چون چندین سال آینده را به تصویر می کشد و باید با توجه به فناوری های جدید و پیشرفته، راه سازی خود را ادامه دهید و سازماندهی کنید. مردم و ساکنین شهر خیلی بیشتر از امروز درگیر مساول روزمره هستند و انتظار دارند تا در کم ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظرشان برسند و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.


ادامه مطلب
[ دوشنبه 2 تير 1393 ] [ 17:16 ] [ sajad ]

دانلود Luminesca – بازی موجود کوچک

Luminesca عنوان بازی مستقلی از فردی به نام Matt Glanville در سبک ماجرایی و 2D Side-scrolling برای سیستم عامل ویندوز است که بعد ها روی Mac هم منتشر شد. Lum شخصیت بسیار کوچک و بامزه ای در بازی است که هدایت او را در اعماق اقیانوس بر عهده می گیرید و با او همراه می شوید تا از دست موجودات بسیار خطرناک آبی از جمله کوسه ها، جان سالم به در ببرید.

Luminesca دانلود Luminesca   بازی موجود کوچک

بازی Luminesca شباهت خیلی زیادی با اثر معروف Limbo دارد، به طوری که صحنه ها و رنگبندی آن هم از دو رنگ اصلی سیاه و سفید تشکیل شده است و رنگ های تیره ای هم در برخی از محیط ها به چشم می خورد. مشکلات و اتفاقات تلخ بازی از جایی آغاز می شوند که کارخانجات و شرکت های بین المللی، صنعت را به زیر دریا برده اند و باعث آلودگی آب و در نتیجه مرگ جمعیت عظیمی از موجودات زیر آب از جمله ماهی ها شده اند.


ادامه مطلب
[ دوشنبه 2 تير 1393 ] [ 17:15 ] [ sajad ]

دانلود Enemy Front – بازی جبهه دشمن

Enemy Front یکی از بازی های هیجان انگیز کمپانی Bandai Namco Games در سبک شوتر اول شخص و اکشن است که در سال 2014 برای PC به دست CI Games منتشر شده است. Robert Hawkins سرباز شجاعیست که در طول بازی هدایت او را بر عهده دارید و در برابر آلمان های نازی به مبارزه بر می خیزید تا جلوی ماشین آدم کشی هیتلر را با سختی فراوان بگیرید.

Enemy Front دانلود Enemy Front   بازی جبهه دشمن

PC | KAOS Version

کشور های اروپایی همچون فرانسه، نروژ و لهستان محل نبرد هایتان در بازی Enemy Front خواهد بود که وسعت بسیار زیادی دارند و در مواقع عادی می توانید به صورت آزادانه در آن به همراه نیرو ها حرکت کنید. زمانی که ماموریتی را بر عهده می گیرید، باید تمامی سربازان گروه را دور هم جمع کنید تا به صورت دسته جمعی و با بیشترین سرعت عمل ممکن به سمت دشمن هجوم ببرید و آن ها را غافل گیر نمایید.


ادامه مطلب
[ دوشنبه 2 تير 1393 ] [ 17:14 ] [ sajad ]

دانلود دوبله فارسی بازی مافیا Mafia 1 برای PC

Mafia 1 دانلود دوبله فارسی بازی مافیا Mafia 1 برای PC

Mafia 1 – Persian Version

Mafia 1 اولین ورژن از بازی مافیا محسوب می شود که در 2002 برای PC توسط کمپانی Illusion Softworks طراحی شده و جنگ ها و نبرد های مافیایی را روایت می کند. دو سال بعد نیز این بازی برای کنسول های XBox و Play Station 2 عرضه شد ولی به هیچ وجه نتوانست جذابیت و محبوبیت نسخه کامپیوتری و هم چنین نمره های خارق العاده ای از جمله 9.3/10 را به دست آورد. سبک بازی، شوتر سوم شخص و تا حدی اکشن بوده و صحنه های خشونت آمیز آن در هر یک از مرحله ها، کاربر را به وجد می آورد. داستان اصلی Mafia 1 در بین سال های 1930 تا 1938 میلادی و در شهر های New York, Philadelphia و Chicago مراکز مافیای قدیم به تصویر کشیده شده است. Thomas شخصیت اصلی بازی بوده و در شغل بی سر و صدای تاکسی رانی مشغول به کار است.

رویدادی سهمناک در یک روز عادی بارای Thomas (به اختصار Tommy) روی می دهد که زندگی او را به کلی تغییر می دهد. تعدادی از اعضای گروه مافیایی بزرگی در Mafia 1 به سمت او با اهداف خاصی شلیک می کنند ولی Tommy از این واقعه جان سالم به در می برد و تصمیم می گیرد تا با قدرت هر چه تمام تر، این گروه مافیایی را از میان بردارد و خودش ریاست مافیای چندین شهر را بر عهده بگیرد. بر همین اساس نیز دست به جنایت های بزرگی می زنید که پول هنگفتی در آن ها نهفته شده است! دستبرد به بانک ها و زورگیری از دشمنان تنها بخشی از این جنایت ها در طول بازی هستند. پس از آشنایی با روند بازی، چندین ماشین هم به سرقت می برید که در همین حال، نیرو های پلیس از تمامی آن ها با خبر می شوند و به قصد دستگیریتان، ماشین به سرقت برده شده را دنبال می کنند. تمامی این جنایت ها در Mafia 1 باعث می شوند تا کاربر به یکی از اعضای بزرگ مافیا در سه شهر بزرگ تبدیل شود.

dvd دانلود دوبله فارسی بازی مافیا Mafia 1 برای PC


ادامه مطلب
[ دوشنبه 2 تير 1393 ] [ 16:56 ] [ sajad ]

دانلود Dead Route – بازی مسیر مرگ اندروید

Dead Route نام یکی از بازی های جدید برای سیستم عامل اندروید از شرکت بزرگ Glu در سبک اکشن و Run است که امتیارات خوبی در این چندین روز به دست آورده است. مرده های متحرک همه جا را در شهر این بازی به تسخیر خود در آورده اند و تلاش می کنند تا انسان های سالم را هم به ویروس بسیار خطرناکی مبتلا کنند که آن ها هم تبدیل به موجودات خطرناکی به نام زامبی شوند!

Dead Route دانلود Dead Route   بازی مسیر مرگ اندروید

اسلحه خود را در بازی Dead Route آماده به شلیک کنید تا قبل از خورده شدن توسط زامبی ها به سمتشان نشانه بروید و نابودشان کنید. اوضاع شهر به هم ریخته است و آشوبی در آن به وجود آمده است که در تاریخ سابقه نداشته است و تنها چندین شخصیت از ویروس خطرناک، جان سالم به در برده اند که هدایت یکی از آن ها را عهده دار می شوید تا به پاک سازی شهر کمکی کنید.

نویسنده : مدیریت سایت موضوع : آرشیو بازی موبایل, بازی اندروید
11 نظر

دانلود Legend of Grimrock – بازی افسانه غار

Legend of Grimrock عنوان بازی اکشن و ماجرایی با گرافیکی سه بعدی از شرکت نه چندان معروف Almost Human Ltd برای کامپیوتر است که در سال 2012 عرضه شده است. گروهی متشکل از چهار کاراکتر بازی در سیاه چاله ای بزرگ و عجیب سرگردان هستند و برای نجات جان خود تلاش می کنند تا زنده بمانند و راه یا روزنه ای به خارج از آن جا پیدا کنند.

Legend of Grimrock دانلود Legend of Grimrock   بازی افسانه غار

تا حدودی سبک نقش آفرینی هم چاشنی بازی Legend of Grimrock شده است تا جذابیت بیشتری داشته باشد و یک اثر متفاوت از آب در آید. سیاه چاله ای که در آن زندانی شده اید، پر از موجودات خطرناک و غول ها هستند که اجازه خروج از آن جا را به شما نمی دهند و در نهایت باید آن ها را نابود سازید تا بتوانید به بخش دیگر راه پیدا کنید. با نابودی هر یک از آن ها، تجربه ای به دست می آورید که در بخش Experiences امکان آنلاک آیتم های جدیدی وجود دارد.


ادامه مطلب
[ دوشنبه 2 تير 1393 ] [ 14:33 ] [ sajad ]

نام بازی پر از هیجانی در سبک ماشین سواری کلاسیک برای کامپیوتر است که در سال 2012 توسط کمپانی PlayWay با گرافیک مناسبی عرضه شده است. ماشین قدیمی و قدرتمند خود را برای شروع بازی انتخاب کنید تا وارد خیابان های پیچ در پیچ شهر شوید تا با رقیبان مسابقه دهید و خود را به عنوان یکی از قهرمانان رانندگی کلاسیک به برتری برسانید.

American Lowriders دانلود American Lowriders   بازی ماشین کلاسیک

ماشین هایی که در بازی American Lowriders امکان انتخاب آن ها وجود دارند، 12 نوع آمریکایی و سلطنتی است که سال ها پیش زیر دست افراد مشهوری بوده اند و اصالت دارند. البته باید موتور و بقیه قسمت های آن ها را تقویت کنید تا برای مسابقه آماده شوند و با رقبایی که از ماشین های قدرتمند و حرفه ای استفاده می کنند، به نبرد بپردازید. با مسابقه دادن می توانید امتیاز و پول کسب کنید و روز به روز پیشرفت را به وضوح مشاهده کنید.

جاده های زیرزمینی هم در این بازی جزو مسیر هایی محسوب می شوند که در آن ها رانندگی خواهید کرد. مسابقاتی که در American Lowriders برگزار می شوند، غیر قانونی هستند و به همین دلیل نیز باید دور از چشم پلیس و نیرو های امنیتی شهر انجام بگیرد. Game Mode های مختلفی برای ایجاد تنوع قرار داده شده اند تا هیجان مسابقات را به خوبی احساس کنید و خسته کننده نباشند، به طور مثال در یکی از این بخش ها به تنهایی در جاده ها می تازید و زمان مهم ترین چیزیست که باید به آن توجه داشته باشید. در بخش دیگری از بازی American Lowriders باید در مدت زمان تعیین شده به مقاصدی که روی نقشه تعیین می شوند، برسید و وقت را به هیچ وجه از دست ندهید. با پیشروی در مراحل درجه سختی بازی هم بیشتر می شود، هر چند مهارت شما هم در رانندگی افزایش پیدا می کند.




شکلک های محدثه



ادامه مطلب
[ دوشنبه 2 تير 1393 ] [ 13:34 ] [ sajad ]




برخلاف نسخه های قبل، بازی Dark Runner 3 از حرکات رزمی هم پشتیبانی می کند، به طوری که می توانید با استفاده از این حرکات دشمنان و کسانی را که مانع حرکت شما هستند، از میان بردارید. دوندگی آدمک از جایی شروع می شود که برای کاهش وزن خود مشغول به این کار است اما به مرور زمان جدیت آن افزایش پیدا می کند و به نوعی بزرگترین دغدغه او به حساب می آید و برای به دست آوردن موفقیت های بیشتری تلاش می کند.

به بدن آدمک انعطاف دهید تا به خوبی آماده مبارزه و پرش از روی ساختمان ها شود و مانع ها را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارد. امکان استفاده از آیتم هایی همانند طناب که در بخش هایی از Dark Runner 3 قرار ده شده اند هم وجود دارد و برای عبور از جا های تنگ و باریک، مجبور به کمک گرفتن از آن ها هستید. افزایش سطح شخصیت سیاه رنگ و دوست داشتنیتان باید در اولویت قرار داشته باشد و با جمع آوری تجربه بتوانید مراحل جدید را Unlock کنید. Powerup هایی در نظر گرفته شده اند که با برداشتن آن ها از روی زمین، تا مدت کوتاهی قدرت خاصی پیدا می کنید. Campaign و Arcade دو گیم مود در بازی Dark Runner 3 هستند که ورود به هر یک از آن ها به انتخاب کاربر انجام می شود و پس از اتمام یکی از دو بخش، بخش بعدی هم قابل انتخاب است تا مراحل هیجان انگیز تری را تجربه کنید.




برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب
[ دوشنبه 2 تير 1393 ] [ 13:29 ] [ sajad ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

وبلاگم برای دانلود بازی و برنامه برای اندروید و کمپیوتر هست.
امکانات وب
http://avablog.ir/panel/preview.php